Tiedote torstain euro-otteluiden järjestelyistä

Kuopion Palloseura kohtaa torstaina 19.8.2021 UEFA Europa Conference Leaguen playoff-kierroksen ensimmäisessä osaottelussa 1. FC Union Berlinin. Ottelu alkaa Helsingin Olympiastadionilla kello 19.00.

Ottelun lipunmyynti käynnistyi perjantai-iltana. Ensiksi myyntiin avattu A-katsomo, eli Olympiastadionin pääkatsomo myytiin loppuun nopeasti. Maanantaiaamuna avattiin virheellisesti Olympiastadionin B-katsomo, eli niin sanottu Eteläkaarre. Eteläkaarteen lipunmyynti suljettiin nopeasti ja maanantaina 16.8. iltapäivällä lipunmyynti aukesi Olympiastadionin Itäkatsomoon eli E-katsomoon.

Mikäli ennätit ostaa lipun Olympiastadionin B-katsomoon, sinuun ollaan yhteydessä ja istumapaikkasi siirretään stadionin Itäkatsomoon.

Otteluun odotetaan myös runsaasti vierasjoukkueen kannattajia, sillä Union Berlinillä on myös Suomessa vahva kannattajakunta. Vieraskannattajat ovat ostaneet lippuja eri katsomonosiin Olympiastadionille, mutta heille tullaan avaamaan oma eristetty katsomolohko eteläkaarteeseen.

Kun vieraskannattajien liput on saatu siirrettyä heille tarkoitettuun katsomonosaan, vapautuu A-katsomosta jonkun verran lippuja yleiseen myyntiin. Tulemme tiedottamaan asiasta vielä tarkemmin.

Olympiastadionilla olemme huomioineet terveysturvallisuuteen liittyvät asiat ja ottelutapahtuma on takuulla turvallinen.

Euroopan Jalkapalloliitto UEFA velvoittaa jokaista katsojaa käyttämään ottelutapahtumassa kasvomaskia.