Kuopion Palloseura ja Mediateko jatkavat yhteistyötään!

Kuopion Palloseura Oy ja Mediateko jatkavat hyvin toiminutta yhteistyötään KuPS 100-vuotisjuhlakaudella 2023. Ulkomainonnan kotimainen haastaja Mediateko tarjoaa Kuopion Palloseuralle loistavan mahdollisuuden näkyä päämarkkina-alueellamme ja valtakunnallisesti. Yhteistyö sisältää modernit näkyvyysratkaisut Mediateon digitaalisilla ulkomainospinnoilla, perinteisiä yhteistyön muotoja unohtamatta.

—Mediateko ja KuPS ovat molemman menestysnälkäisiä ja eteenpäin katsovia organisaatioita. Halu luoda uutta ja kehittyä ovat keskeiset arvoyhteensopivat elementit yritysten välillä. Haluamme olla näkyvillä monipuolisesti ja monikanavaisesti lukuisille eri sidosryhmillemme ja siihen kokonaisuuteen Mediateon ulkomainospinnat tuovat merkittävän lisäarvon. KuPS ja Mediateko yhteistyö on saavuttanut positiivista palautetta, kun esimerkiksi KuPSin Kuopion ulkopuolella pelattuja euro-otteluita on markkinoitu näyttävästi pääkaupunkiseudulla ja päättyneellä kaudella Turun seudulla/Varsinais-Suomessa, kommentoi yhteistyötä Kuopion Palloseuran hallituksen puheenjohtaja Markku Raatikainen.

Mediateko näkee kumppanuuden Kuopion Palloseuran kanssa mieluisana.

—Hieno ja perinteikäs 100-vuotias KuPS! On ollut ilo olla KuPSin matkassa yli vuosikymmen. Urheilu ja kulttuuri on olleet aina lähellä Mediateon sydäntä, tarjoaahan molemmat viihdettä, jännitystä, tunnemyrskyjä ja etenkin niitä tulevaisuuden esikuvia paikallisille lapsille ja nuorille. Banzai!, kertoo Mediateon toimitusjohtaja Teemu Kontkanen.


Mediateko on Suomalainen ulkomainosyhtiö, joka vie brändisi kohtaamaan kuluttajat elämyksellisiin ympäristöihin. Mediateon ratkaisuilla tavoitat ihmiset tehokkailla ulkomainospinnoilla ostopäätösten äärellä suurimmissa kaupungeissa, rautatieasemilla sekä vastaanottavaisella mielellä lähes 90 vapaa-ajan kohteessa ympäri Suomen – ympäri vuoden. Mediateon tytäryhtiö Supervisual puolestaan tuo maahan digitaalisia näyttöjä, pienistä sisänäytöistä aina jättikokoisiin ”stadion luokan” toteutuksiin saakka ja ratkoo asiakkaiden viestinnällisiä sekä liiketoiminnallisia tarpeita näyttöviestinnän keinoin.